Wednesday, September 7, 2011

moment !

you" W" and me "H"
now i da mule sygg u,
iloveyou+missyou+
until now i feel like that..
i hope u understand what i meant it..
thanks coz sygg i n hargai i selame nie..
you byk luangkn mase ngn i,teman i,ambik berat psl i,rindu kt i
u ckp i manje..serius comel:),
u ckp i "kerek",u ckp i ngade2..u ckp i one in a million,
u ckp i nie lawak,u ckp i nie pelik..
lawak kot !!
u buat i happy,i like ur voice..sometimes you funny sgt,
u jujur..everything u cter jujur dr aty u,
u suke share story..tht y i suke cara you..
u natural,u jadi diri you sndiri..
selame i knl u..nie laa pkataan yg selalu i dgr..dr mulut you
..em em:) thank you so much(^-^)


don't find love,let love find you..that's why it's called falling in love
because you don't force yourself to fall,you just fall to love

When I miss you, I don't have to go far ... 
I just have to look inside my heart because that's where I'll find you
♥♥♥




No comments:

Post a Comment