Friday, October 14, 2011

Examination

Lame gler kot x update..rindu laa ngn My baby BLOG nie..seminggu aku exm...tgl lg 1 paper je lg next week IT APPLICATION..seriusly soalan2 mid term,mgugat keupayaan aku..kuat kn iman kukuh kn jiwa..HAHA,npk senang..if x bace serius x leh buat n jwp ohhh...ade jgk soalan yg Mconfiuskn kpale otak aku nie..hahaha,time exm laa nk bace buku kn..to laa peragai owg melayu..bile nk dekat baru nk bace..knape x nk sediakn payung sbelum hujan???..if sediakn awl2 ilmu di dada to..cmferm xde masalah kn..byk2 exm kn..so far okay laaa..tp 1 je x okay..exm MT,pehh mcm haram bpk susah..MT business kn..fhm2 sendiri laa yee awk..tp aku syukur jgk laa..dpt jgk buat soalan dia to..tawakal je laa bro:)pape pon aku daa cube yg tbaik..ape pon result nyee..aku terime seadanye..amin~(Fakta: lelaki- daya ingtan dia lebih kuat nk di bandingankn dgn perempuan so dia stdy last minit pon..dia boleh ingt dlm mase terdekat)kdg2 btol jgk..tp x leh buat selalu kot..bahaya nti..if stdy last minit..mgundang kepada kegagalan..HAHAA
Next,dlm minggu nie jgk laa ade cter yg buat aku panas aty,assignment bpk laa byk,lecturer bg x agak2 kot...terpakse bersengkang mata x tido nk siap kn assignment..ary2 tido lmbt..grrr,3 assignment da hantar,next week kne hantar lg 2..tgl lg 3 assignmnent tok di siapkn..if kowg jd aku..tahu laa erti kepenatan,kesakitan,kebiulan,kebenggangan n keboringan..HAHAA..byk btol ke nyee****time exm laa nk bg byk2 assignment sbr je laaa..daa laa nk stdy lg..boleh biul aku cm nie..dont give up haz..usaha tangga kejayaan,bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian ary..kata2 semangat nie..be strong superman~
TUHAN JE TAHU APE YG AKU RASE SEKARANG NIE..lps smua nie daa settle baru laa lega ckit,pas to leh fokus to final exm plak..yahuuuuu!!!!

 p/s: Di mana bumi di pijak,di situ laa titik kecemerlangan tok diri sendiri..yakin n sentiase laa jd diri sendiri k..so jd laa insan yg berkualiti,berilmu,n sentiase banggakn kedua ibubapa kite..

Doa + usaha yang betul = HASIL... Inilah yang dikatakan wishful thinking. Kalau nak memancing, carilah tempat yang ada ikan. Ikan tidak akan muncul jika anda memancing di kolam hiasan yang tiada ikan, tidak kira harapan anda setinggi gunung pun. Sure gagal!
last word for me thank you..kbai..Assalamulaikum!!!


No comments:

Post a Comment