Tuesday, November 22, 2011

alhamdulilah

hye guys n asslmualaikum..lame jgk x update blog nie..hari nie 22/11/2011 pd jam 2.00p.m aku mengalami kemalangan jln raya.."accident". time to aku nk p college..aku tumpang mber aku..dia yg bawak moto..nk jd kn cter..kteowg terlanggar kereta wira..bnde nie blaku secara mengejut..coz pada mulenyee..everything okay je..time to kteowg di garisan tgh jln..lori dr sebelah kiri bwk laju n x bg signal nk trus msok je..mber aku mmg terkejut n terpaksa brek emergency..yg kteowg nie bwk biase2 je x laa laju pon..nk elak kn lori yg laju to..terlanggar plak kereta wira..abis pecah lampu belakang dia..time to ape yg aku ingt,mber aku breekkk gler2..moto to jd mcm ular kne palu..mmg x mampu nk kawal lg..hanya tuhan je tahu time to..disebabkan lampu kereta wira to pecah..kne laa bayar rm250..langgar secara x sengaja..x dpt kawal brek..kess to daa settle daa..polis pon tlg kteowg.selamat laa slow..if kuat aku mmg daa melambung daa..x tahu nk ckp ape mmg msok hospital laa jwp nyee..tuhan to telah menyelamatkn nyawa kteowg..syukur alhamdulilah..berbalik kpd cter lori td..dia trus melarikan diri "langgar lari " i think yg drive to india..dia bwk x ikot peraturan jln raya...pakai langgar je..yg jd mangsa keadaan nyee kteowg..daa nasib kn..nk buat cm ne..bwk slow pon kene langgar apatah lg nk bawak laju kn..if daa bawak moto di ats jln raya..nyawa mmg 50/50..sama ade kte langgar owg @ owg langgar kite..pape pon thanks laa kt papa,mama,aishah,ika,ainun,wawa,laila n kwn2 college aku yg sentiasa ambik berat..nida,cat,catul,ayis,zul,fendi n lain2 lg..aku x tahu nk ckp ape lg..kowg mmg terbaik..aku sentiasa akn sygg kt kowg..jgn rsau k..keadaan masih normal lg..im okay..masih mampu berjalan lg..if sape yg dpt msj aku accident to kowg beruntung laa coz time to aku ingt kt kowg..menandakan yg aku sygg kowg..thanks alot..!!

No comments:

Post a Comment