Thursday, February 2, 2012

Broga hill

1/2/2011-k.L cuti so spent time ngn classmate at broga hill,semenyih..time nk pergi mmg aq x ckup tido,serius x tipu..penat gler dpt tido 1 jam je.! grk dr rumah kul 5.00pg tggu mber2 dlm kul 6 baru grk..smpai sane dlm kul 7.00,time nie x brape syok sgt..ingt dpt naik bukit broga time kul 6.30 smpai ats leh tgok matahari terbit..tp x kesampaian coz tggu mber2,to yg buat lmbt..its okay laa yg penting g sini x laa boring..mmg best jugle tracking dlm hutan nie..mcabar kot..dgn nk mdaki tanah yg x rata nie..rase nk tgolek pon ade jgk..slh aku jgk g naik bukit pkai ksut futsal mmg licin laa kn..haha abis kuar smua stamina aku..anyway mase yg diperlukan hanya 1 jam nk panjat bukit broga to (1.7 meter)paras laut..bergetar otot2 aku..mmg style..:P nk turun kne hati2 sbb kt sini byk cerun..bahaya kot..:) alhamdulilah laa pergi n trun dgn selamat..smua okay! pemandangan kt sini seriusly cantik kot..dgn angin yg kuat..rase mcm berlayar di ats boat..hehe hargai laa mase anda dgn mlakukan aktiviti riadah supaya tubuh bdn anda sihat..haha okay bab yg plg aku x suke..daa naik bukit..balik rumah cmferm bdn sengal2..kaki aku sakit gler(kt bahagian betis kiri n kanan)..bdn pon rase sengal2..k laa tamat suda ekspedisi kembara di bukit broga kali ini..jumpe anda lg k,bye! :)


No comments:

Post a Comment