Monday, May 7, 2012

The Reality

alhamdulilah pejam celik pejam celik da 7 bln LOL aku pegang status single,haz you are amazing,yeahh i know it,thank you,kdg2 rase jgk sunyi n boring to..now baru aku tahu,nk cari cinta yg btol2 mmg sgt complicated,setakat sorang je yg berusaha mmg x kn jadi laa..bg aku 2 2 kene main peranan baru laa ape yg kita impikan akn jd knyataan..bak kata pepatah if tepuk sebelah tangan x kn berbunyi kn* so relax jee laa..tp aku mcm x caya je daa lame glerr aku single tanpa org yg aku cinta..act hakikat nye mmg susah nk dpt cinta yg btol2 ikhlas yg leh terime kita seadaanya..setakat cinta main2 aku rase mmg berlambak..smua org leh suke tapi boleh ker nk kekal kn sesebuah hubungan to..imposibble right :) so to laa reality n lumrah kehidupan..now aku daa x kesah daa..aku daa penat tunggu someone..ade,ade laa..lgpon aku bhagia kot dgn khidupan aku skrg nie..x yh susah2 sakit hati kn..aku daa penat sakit hati..aku yakin, allah to maha adil..satu hari nti aku pasti akan jumpe jgk dengan someone yg perlu kan aku n sygg aku seadanye..insyaallah..:) hidup x selalu nye indah yang indah to tetap akn jadi kenangan smpai bila-2..peace no war (Y)
i think, the longer you have to wait for something, the more you will appreciate it when it finally arrives..and It will always makes you feel bitter to let go of your past. But always remember: that bitter feeling will make you a better person...:) Get your own life and love it first, then share it ! okay,bye!

No comments:

Post a Comment