Friday, June 22, 2012

Operation wound dorsal aspect left hand

21/06 detik yg plg aku x sangke yg tgn aku kene jahit..ats kecuaian diri sendiri..maybe ade hikmah ape yg berlaku..urat tgn aku satu 60% hampir putus..npk isi n tulang..omg hazz..knape buat org rsau..its okay..hazz boleh tgn lg..dont worry..doctor sah kn xde pape yg serius..can back to normal..alhamdulilah..aku pengsan selama 20 minit..sbb darah kuar..muka trus pucat..bile daa smpai HUKM jmpe doctor pakar mcm2 laa dia nasihat..lps nie aku mkn kene laa pantang -.- x leh suka2 mkn bende2 gatal...yg pasti saat menunggu to..hanya tuhan je tahu...tersangat laa sakit..aku hanya mampu menahan kesakitan tersebut..bile di cuci dgn ubt..rasa mcm nk nangis..pedih n perit..hanya ubat tahan sakit je yg mampu beri aku kelegaan hanya 3jam sahaja..lps 3 jam..deyutan tersebut to akan dirasai :( thanks to my friends sggup tggu smpai 2jam30minit..smpai tgn aku selesai di operation-kene jahit,,,jasa korg ttp aku akn ingt smpai bile2..korg kwn yg tbaik..boleh susah senang sama2 ngn aku..thanks alot..aku dpt cuti doctor bg MC so boleh laa rehat puas2 kt rumah..doakan sy cepat sembuh k..

my left hand

No comments:

Post a Comment