Wednesday, March 27, 2013

my birthday yg ke-20thn

27/3 alhamdulilah...firstly nk habak mai...aku daa msok 20thn now...alahai...bsr sgt num nie...haha sure lps nie xde belasan2 tahun lg...npk x permainan di situ...but i really happy dgn kehidupan sekarang...alhamdulilah..thanks kt mama n papa sbb jaga aku dr kecik smpai laa 20thn skrg nie tanpa rasa jemu ...da bsr daa anak papa n mama nie...appreciate sgt...harap besday kali nie...besday yg amat bermakna kpd aku...for sure terima kasih byk2 di tujukan kpd my family,  n for sure my friends...yg still ingt smpai skrg...x tahu nk ckp cm ne lg...me love u all :)) insyaallah dgn doa n dorongan korg...hazz akn cuba buat yg terbaik n capai cita2 n impian yg hazz impikan...amin ~ thanks again...hari nie aku syukur sgt2...hanya tuhan je tahu perasaan nie cm ne...smoga segala urusan aku di dunia nie,,,di permudahkan...sincerely from - HAZZ

No comments:

Post a Comment