Saturday, December 31, 2011

Azam 2012

Azam thn baru saya.


1.smgt nk belajar to lbih dr ape yg sy ade skunk nie(doakan sy k)
2.cube x nk tgl solat..(jujur sbelum nie pon ade jgk tertinggal)
3.nk jadi ank yg bangga kn kdua ibubapa..sbb aku syg dowg sgt♥
4.x nk putus asa..go go haz kene kuat smgt like superhero
5.blaja dr ksilapan n kelemahan diri sendiri(kdg2 x smua bnde kita buat btol)
6.ape yg aku harap n impikan selama nie akn termakbul dlm 2012..hope so*
7.sy ttp akn ingt smpai bile2 org yg penah syg sy..:)even lame or sementara
8.manusia x lari dr melakukan ksilapan but i try jd yg tbaik..(even slow2 pon xpe)
9.nk buat sesuatu yg luar dr jangkaan aku sendiri,(x perlu kn pujian pon xpe)x ksah 
10.teringin nk ade teman special yg pakai tudung..(if ade bgus laa)
11.sbelum nie ade jgk sifat malas..tp cube buang sifat malas to ckit demi ckit.haha
12.if boleh x nk susah kn org,kalau aku leh buat sendiri aku buat..
13.fokus kt stdy dlu..if ade rezeki bercinta(to kire extra laa dlm diri aku)peace(Y)
14.aku nk jd slh sorang ank yg tahu erti pgorbanan,cara idop bdikari n tanggungjawab
15.x nk target terlalu tinggi tok exm semester(but i try our best) setiap exm inginkn peningkatan dlm pointer!
16.harap thn 2012 akn lebih warna warni..happy itu suda semesti nyee
17.sifat cool akn diteruskn smpai bila-2(kwn2 hang tu je laa)
18.if boleh x nk lukakakn hati kedua ibubapa aku..
19.ttp akn jd diri sendiri n x perlukan kata-2 belakang dr org lain..x suke ckp trus trg abis cter..sy x ksah..
20.sy akn cube buat kwn2 rase happy bile bersama sy(hakikat nyee sy suke buat org gelak n the same time malu laa jgk)


20 azam utk permulaan 2012 nanti harap termakbul laa..niat yg baik pasti di permudahkan :)

No comments:

Post a Comment