Friday, July 27, 2012

Goodbye Foundation

asslmualaikum n hye readers..i come back..lame nye x update khazanah dunia lg bergaya ini bukan,,.hahaha bukan ape,as a student korg paham2 je laa kn..bz to x menentu doe..tido pon kdg2 x ckup study pnye pasal..if x dpt 4flat jgk x tahu laa nk ckp ape..hahaha :P..utk pengetahuan korg..aku baru je abis final exam..tgok muka nie..suka byk kn..:) mesti laa aku daa abis blaja daa..goodbye foundation,say hye to degree...x sgke daa genap stahun aku study for foundation nie..alhamdulilah..everything is gonna be okay..just agak struggle ckit laa...cuti pon singkat...sbb nk kejar masa kn -.- manis,pahit n getir,kilat,hujan smua ada...aku bsyukur byk sbb aku mampu smpai ke tahap nie..papa,mama abg akn buat yg tbaik utk masa depan abg..doakan k..kpd kwn2 yg di sayangi..doakan kejayaan aku k..:) thanks,,btw,berbalik kepada cerita final exam, alhamdulilah berkat kesabaran dalam bulan puasa nie aku dpt buat yg tbaik...exm time puasa tenang je rasa hati nie...alhamdulilah..lps nie new life for new course...to je laa aku nk cter..woaa penat nyee..hahaha kbai..:)

No comments:

Post a Comment