Monday, July 16, 2012

looking forward


stiap manusia ade jln khidupan masing2..x smua bnde kita boleh cter dgn org kn..bg aku,masa skrg nie..if nk cter boleh..x salah pon tp x sepenuh nye laa..susah nk percaya kn org skrg nie...kdg2 dpn kita baik belakang kita mcm haram,, lebih baik berjaga2..kdg2 kwn pon mkn kwn jgk kn..so better biar diri sendiri je tahu..aku plg x suke org busy body hal peribadi aku,mcm2 dia nk tnye..daa mcm wartawan melodi plak..nk ckp aku artis x pon.org mcm nie aku plg x suke..serius..sorry to say laa...watlek sudah laa kn..hal ko hal ko..hal aku hal aku..that is simple word..khidupan nie kita yg corakkn dia agar lebih warna warni..smua org nk kn khidupan yg bhagian n happy..so bahagiakn diri sendiri dlu sbelum nk bahagiakn org lain...^_^
p/s- pengajaran dr entry nie..stiap manusia ade kelebihan n kelemahan tersendiri..dan manusia juga xde yg perfect..cume boleh jd yg terbaik jika niat di dlm diri to ikhlas..so.."don't busy body okay" k bye, hv a nice day

No comments:

Post a Comment