Monday, August 27, 2012

First day of degree

hye asslmualaikum..hari nie tercipta lg satu khidupan baru utk hala tuju hidup aku..next stage sbelum masuk era pekerjaan...serius mcm bermimpi yg aku skrg daa jd student degree..lps nie lg mcabar laa hidup aku..xde istilah senang dlm hidup..nk berjaya mmg susah..kene telan pahit,tawar n masam dlu..sbelum mdptkn kemanisan nyee kn..insyaallah klau kita x ptus asa..kita akn dpt pulangan yg baik di kemudian hari..papa slalu nasihat aku..thanks dad..im very appreciate about that,,,so aku nk cter first day aku td..haha pagi2 daa kene tempuh jem..biasa laa daa start class pg kn..mmg jln jem..sbelum nie time foundation..best je..sbb smua class ptg..so perubahan mmg berlaku di situ..jadual class for degree pon not bad laa..xde laa crowded sgt..boleh di terima lg laa..cuma yg x boleh blaa..msok first class daa cter pasal exm..gerun lol :P act midterm aku bln 11..final bln 12..n for sure 2/1/2013 daa semester 2...npk x fast n furious situ,tp bg aku.,.aku daa biasa di uji dgn bnde2 mcm nie.,.yelaa time foundation pon aku blaja 3bln 28topic include tutorial,mmg x sempat sgt..tp lecturer paksa abiskn sbjek to jgk,,so mmg kene blaja sendiri,kita kene kejar masa..bkn masa kejar kita...mmg struggle laa otak aku mcm nie,,.azam kali nie..stiap hari sbelum tido wajib study or baca note yg ade,.:) supaya x lupa...lecturer utk permulaan nie..okay laa..so xde masalah bg aku sgt..as a student kene laa baik ngn lecturer..penting to,..haha :P kwn2 pon okay..even aku nie pemalu laa sgt..still senang utk bercomunicate dgn manusia kn haha to je laa aku nk kongsi utk ary nie..hope stiap semester result aku ade peningkatan..insyaallah..kbai :) 

No comments:

Post a Comment