Friday, August 24, 2012

selamat hari raya

hye asslmualaikum, lame betul x b'update blog aku nie..first thing aku..nk ucapkan slmt hari raya maaf zahir batin kpd yg mengenali diriku ini..jika ada salah dan silap harap di maafkan..0-0 k ^_^ yelaa kita nie bkn nye perfect pon kn..so kene laa saling maaf-bermaafi :) hidup di dunia nie x kn lari dr kesilapan..so thanks kpd yg  wish text n msj raya kt aku..im very appreciate that..thn nie mcm biasa laa,raya di melaka..kg belah my dad..so far so good..sgt meriah..dpt jumpe smua kaum kerabat n saudara mara,..:) n for sure laa dpt mgeratkan lg silaturrahim to kn,..hehe pape pon thn nie last aunty2 aku bg duit raya kt aku..sempat jgk laa pau dorg nie..haha baik nye sy* setahun x sekali dorg sedekah kn..hehe yelaa aku kn daa sweet 19..alahai comel nye.hahha..daa bsr x dpt duit raya lg..x syok r kn..its okay laa..lps nie turn aku plak bg kt anak buah..mmg sgt relax laa jwb nye,,,to my sweetheart afiqah zuhairah..slmt hari raya to you..maaf zahir batin,,i mintak maaf..if i ade buat u kecik aty..sorry sgt k..buang yg keruh ambik yg jernih k..kisah dlu to biar laa jadi kenangan utk kita berdua..hehe dan i bsyukur..sbb i berpeluang bersama ngn u smpai skrg..da 3thn perkenalan kita..hope ade sinar dlm perkenalan kita nie..n berkekalan,insyaallah..even u belum jd milik i lg..i nk sgt u tahu..i syg u sgt2:) thanks for everything..ape yg boleh i ckp..i doakan satu hari nti hati u terbuka utk trime i...amin !! okay smpai di sini je laa cerita hazz..jage diri..pandu selamat jiwa selamat..klau ade open house to..hello2 laa k..:) bye..hv a nice day...

No comments:

Post a Comment